Relacjonujesz event w mediach społecznościowych? Podpowiadamy, jak robić to dobrze

Media społecznościowe w event marketingu to coś więcej niż słup ogłoszeniowy. Nie tylko dają możliwość wypromowania imprezy, ale także mogą zaangażować społeczność do aktywnego tworzenia własnego contentu związanego z wydarzeniem. To także idealna okazja do zebrania cennego feedbacku.

Relacje na Facebooku i Instagramie

Relacje publikowane na Facebooku i Instagramie są najbardziej angażującą formą komunikacji. Zostały stworzone po to, by móc na bieżąco pokazywać to, co się dzieje, dlatego są idealnym narzędziem do wykorzystania w event marketingu. Choć można je oglądać tylko przez 24 godziny, są niezwykle ważnym elementem przekazu. Skracają dystans między publikującym a obserwującymi. Organizatorzy eventów powinni zwrócić też uwagę na inne pozytywne aspekty takiego rodzaju komunikacji.

„Dobre działanie w mediach społecznościowych, w szczególności w relacjach na Instagramie, wspiera procesy związane z organizacją imprez na wielu płaszczyznach, m.in.: tworzeniu wartości medialnej, budowaniu bazy fanów, wsparciu sprzedaży biletów i obsługi klienta” – wyjaśnia Marek Durski z M-Active, współorganizator BNP Paribas Warsaw Open.