Relacjonujesz event w mediach społecznościowych? Podpowiadamy, jak robić to dobrze

Relacje publikowane na Facebooku i Instagramie są najbardziej angażującą formą komunikacji. Zostały stworzone po to, by móc na bieżąco pokazywać to, co się dzieje, dlatego są idealnym narzędziem do wykorzystania w event marketingu.

Relacjonujesz event w mediach społecznościowych? Podpowiadamy, jak robić to dobrze

Media społecznościowe w event marketingu to coś więcej niż słup ogłoszeniowy. Nie tylko dają możliwość wypromowania imprezy, ale także mogą zaangażować społeczność do aktywnego tworzenia własnego contentu związanego z wydarzeniem. To także idealna okazja do zebrania cennego feedbacku.

Relacje na Facebooku i Instagramie

Relacje publikowane na Facebooku i Instagramie są najbardziej angażującą formą komunikacji. Zostały stworzone po to, by móc na bieżąco pokazywać to, co się dzieje, dlatego są idealnym narzędziem do wykorzystania w event marketingu. Choć można je oglądać tylko przez 24 godziny, są niezwykle ważnym elementem przekazu. Skracają dystans między publikującym a obserwującymi. Organizatorzy eventów powinni zwrócić też uwagę na inne pozytywne aspekty takiego rodzaju komunikacji.

„Dobre działanie w mediach społecznościowych, w szczególności w relacjach na Instagramie, wspiera procesy związane z organizacją imprez na wielu płaszczyznach, m.in.: tworzeniu wartości medialnej, budowaniu bazy fanów, wsparciu sprzedaży biletów i obsługi klienta” – wyjaśnia Marek Durski z M-Active, współorganizator BNP Paribas Warsaw Open.

Uzyskaj pełny dostęp do magazynu

Zarejestruj się bezpłatnie, by uzyskać dostęp do całości tego artykułu.

Zarejestruj się
Masz już konto?

Świetnie! Twoja rejestracja się powiodła.

Witaj z powrotem!

Twoja rejestracja w Digitized - magazyn dla ludzi w cyfrowym świecie zakończyła się sukcesem.

Sukces! Sprawdź swoje konto e-mail w poszukiwaniu magicznego linku do logowania.

Sukces! Twoje informacje rozliczeniowe zostały zaktualizowane.

Twoje informacje rozliczeniowe nie zostały zaktualizowane.