Apple ma problem. Klienci marki masowo zwracają gogle Vision Pro

Wśród głównych przyczyn wymienia się bóle głowy i oczu, niski komfort użytkowania oraz zbyt duże poczucie osamotnienia.

Apple ma problem. Klienci marki masowo zwracają gogle Vision Pro

Gogle Apple Vision Pro są już dostępne na rynku amerykańskim ponad dwa tygodnie, a to dla giganta z Cupertino oznacza dość niespodziewany zimny prysznic. Po początkowym entuzjazmie związanym z premierą urządzenia, coraz więcej osób decyduje się je oddać w ramach regulaminowych czternastu dni na zwrot.

Skala tego zjawiska nie jest dokładnie znana, a Apple nie publikuje żadnych danych na ten temat, natomiast faktem jest, że w mediach społecznościowych coraz więcej osób dzieli się swoimi negatywnymi odczuciami dotyczącymi korzystania z Vision Pro.

Apple Vision Pro – na co najbardziej narzekają użytkownicy?

Uzyskaj pełny dostęp do magazynu

Zarejestruj się bezpłatnie, by uzyskać dostęp do całości tego artykułu.

Zarejestruj się
Masz już konto?

Świetnie! Twoja rejestracja się powiodła.

Witaj z powrotem!

Twoja rejestracja w Digitized - magazyn dla ludzi w cyfrowym świecie zakończyła się sukcesem.

Sukces! Sprawdź swoje konto e-mail w poszukiwaniu magicznego linku do logowania.

Sukces! Twoje informacje rozliczeniowe zostały zaktualizowane.

Twoje informacje rozliczeniowe nie zostały zaktualizowane.