Microsoft zainwestował we francuski startup Mistral AI, VIGO Photonics może zbudować polską fabrykę półprzewodników, a PFR Ventures zasiliło 150 mln zł cztery polskie fundusze VC. Czym jeszcze żyliśmy w minionym tygodniu?
Francuski MistralAI wypuścił wersję beta swojego chatbota, Elon Musk pozwał OpenAI, a Google ma kolejne kłopoty. Czym jeszcze żyliśmy w minionym tygodniu?
Obawy polskich małych i średnich przedsiębiorców w 2024 r., Międzynarodowy Fundusz Walutowy ostrzega przed AI, a Revolutowi grożą wielomilionowe kary za naruszenia prywatności. Czym jeszcze żyliśmy w minionym tygodniu?
Duże zmiany na LinkedIn. Koniec z karuzelami postów i linkowaniem w obrazach?
Zaskakująca zmiana dla użytkowników LinkedIna. Według doniesień socialmediatoday.com już w grudniu 2023 roku platforma planuje wycofać publikowanie karuzeli postów. To jednak nie koniec nowości, ponieważ niedostępne będzie też udostępnianie filmów profilowych i linkowanie w obrazie.
Matt Navarra, konsultant ds. mediów społecznościowych poinformował:
„Począwszy od 14 grudnia 2023 roku rozpocznie się proces usuwania wszystkich karuzeli i filmów profilowych z serwisu LinkedIn. Klikalne dotychczas linki umieszczone w obrazach lub filmach przestaną działać”.
Według doniesień Navarry, już teraz niemożliwe jest umieszczanie nowych treści w kategoriach karuzel i filmów profilowych, a wcześniej opublikowane materiały zostaną usunięte w przyszłym miesiącu.
„Prowizoryczne karuzele” nadal dostępne
W lipcu 2022 roku LinkedIn wprowadził opcję udostępniania karuzeli postów, reagując na potrzeby użytkowników, którzy już wcześniej publikowali „prowizoryczne karuzele” - pliki PDF składające się z osobnych slajdów. Zgodnie z informacjami na socialmediatoday.com opcja ta wciąż jest aktywna.
Filmy profilowe zadebiutowały na LinkedInie w 2021 roku, jednak jak wskazują źródła, nie osiągnęły tak dużej popularności, jak zakładano. Natomiast klikalne linki w obrazach, zaprezentowane w sierpniu 2022 roku, wprowadziły nowy powiew świeżości i dodały zupełnie inny wymiar interakcji na platformie.
Zabezpiecz treści na LinkedIn
Użytkownicy, których treści mają niebawem zostać usunięte, mogą skontaktować się z LinkedIn. Wystarczy nawiązać kontakt z działem obsługi klienta serwisu i zgłosić prośbę o dostarczenie kopii treści przed ich planowanym usunięciem.
W obliczu tych dynamicznych zmian LinkedIn nadal stanowi kreatywne i innowacyjne środowisko. I mimo zapowiadanych ograniczeń, użytkownicy mają okazję wykorzystać pozostałe dostępne narzędzia do budowania swojej obecności online. Otwierają się nowe perspektywy, a dynamika społecznościowej interakcji na platformie pozostaje jej kluczowym elementem.
Absolwentka dziennikarstwa, od lat ściśle związana z copywritingiem. Specjalistka w obszarze content marketingu. Inspiracją są dla niej światowe trendy i podróże, a równowagę i harmonię odnajduje w praktykach jogi. Dusza artystki i pasjonatka wnętrz. Szczególnie upodobała sobie styl modernistyczny.
Microsoft zainwestował we francuski startup Mistral AI, VIGO Photonics może zbudować polską fabrykę półprzewodników, a PFR Ventures zasiliło 150 mln zł cztery polskie fundusze VC. Czym jeszcze żyliśmy w minionym tygodniu?
Francuski MistralAI wypuścił wersję beta swojego chatbota, Elon Musk pozwał OpenAI, a Google ma kolejne kłopoty. Czym jeszcze żyliśmy w minionym tygodniu?
Obawy polskich małych i średnich przedsiębiorców w 2024 r., Międzynarodowy Fundusz Walutowy ostrzega przed AI, a Revolutowi grożą wielomilionowe kary za naruszenia prywatności. Czym jeszcze żyliśmy w minionym tygodniu?
NVIDIA zaprezentowała Chat with RTX, OpenAI – model Sora, a Google – Gemini 1.5. Tymczasem 17 lutego zaczął obowiązywać unijny Akt o Usługach Cyfrowych (DSA). Czym jeszcze żyliśmy w minionym tygodniu?
Nasza strona wykorzystuje jedynie niezbędne funkcjonalne ciasteczka (cookie). Cenimy Twoją prywatność i nie dołączamy zewnętrznych, śledzących ciasteczek. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.