Etyczny, a co za tym idzie – skuteczny przetarg jest gwarantem bardziej efektywnego biznesu – przekonują w najnowszym spocie reklamowym przedstawiciele i przedstawicielki polskiej branży marketingowej. Jak nie przegrać w przetargowe bingo?
17 listopada na blogu OpenAI pojawiła się informacja o tym, że Sam Altman ustępuje ze stanowiska dyrektora generalnego firmy. Powód? Zarząd spółki utracił do niego zaufanie. Kto przejmie po nim stery w OpenAI?
Polska potrzebuje większych postępów w dziedzinie adaptacji AI w biznesie. Według najnowszego badania Cisco AI Readiness Index jedynie 6% polskich firm jest w pełni przygotowanych do wdrożenia i wykorzystania technologii opartych na sztucznej inteligencji. Na świecie odsetek ten wynosi 14%.
Duże zmiany na LinkedIn. Koniec z karuzelami postów i linkowaniem w obrazach?
Zaskakująca zmiana dla użytkowników LinkedIna. Według doniesień socialmediatoday.com już w grudniu 2023 roku platforma planuje wycofać publikowanie karuzeli postów. To jednak nie koniec nowości, ponieważ niedostępne będzie też udostępnianie filmów profilowych i linkowanie w obrazie.
Matt Navarra, konsultant ds. mediów społecznościowych poinformował:
„Począwszy od 14 grudnia 2023 roku rozpocznie się proces usuwania wszystkich karuzeli i filmów profilowych z serwisu LinkedIn. Klikalne dotychczas linki umieszczone w obrazach lub filmach przestaną działać”.
Według doniesień Navarry, już teraz niemożliwe jest umieszczanie nowych treści w kategoriach karuzel i filmów profilowych, a wcześniej opublikowane materiały zostaną usunięte w przyszłym miesiącu.
„Prowizoryczne karuzele” nadal dostępne
W lipcu 2022 roku LinkedIn wprowadził opcję udostępniania karuzeli postów, reagując na potrzeby użytkowników, którzy już wcześniej publikowali „prowizoryczne karuzele” - pliki PDF składające się z osobnych slajdów. Zgodnie z informacjami na socialmediatoday.com opcja ta wciąż jest aktywna.
Filmy profilowe zadebiutowały na LinkedInie w 2021 roku, jednak jak wskazują źródła, nie osiągnęły tak dużej popularności, jak zakładano. Natomiast klikalne linki w obrazach, zaprezentowane w sierpniu 2022 roku, wprowadziły nowy powiew świeżości i dodały zupełnie inny wymiar interakcji na platformie.
Zabezpiecz treści na LinkedIn
Użytkownicy, których treści mają niebawem zostać usunięte, mogą skontaktować się z LinkedIn. Wystarczy nawiązać kontakt z działem obsługi klienta serwisu i zgłosić prośbę o dostarczenie kopii treści przed ich planowanym usunięciem.
W obliczu tych dynamicznych zmian LinkedIn nadal stanowi kreatywne i innowacyjne środowisko. I mimo zapowiadanych ograniczeń, użytkownicy mają okazję wykorzystać pozostałe dostępne narzędzia do budowania swojej obecności online. Otwierają się nowe perspektywy, a dynamika społecznościowej interakcji na platformie pozostaje jej kluczowym elementem.
Absolwentka dziennikarstwa, od lat ściśle związana z copywritingiem. Specjalistka w obszarze content marketingu. Inspiracją są dla niej światowe trendy i podróże, a równowagę i harmonię odnajduje w praktykach jogi. Dusza artystki i pasjonatka wnętrz. Szczególnie upodobała sobie styl modernistyczny.
Jak zmienił się świat po roku istnienia ChatGPT, co się dzieje w NCBR i dlaczego Meta ma (znowu) kłopoty z europejskim prawem dotyczącym prywatności? Zapraszamy na kolejny przegląd tygodnia redakcji Digitized.
Niedawno zwiedzałam niemal w pełni zautomatyzowaną fabrykę. Liczba pracowników była minimalna, a ich obowiązki ograniczały się do dbania o odpowiednią ilość materiałów i wciskania odpowiednich guzików. Ich prawdziwa praca zaczynała się, gdy maszyny się psuły. Wówczas ludzie okazywali się niezbędni.
Bez względu na to, czy nie możecie odżałować Universal Analyticsa, czy też po prostu szukacie narzędzia analitycznego bardziej zorientowanego na prywatność danych, na rynku istnieje wiele różnych alternatyw dla Google Analytics 4. Oto najciekawsze z nich.
Etyczny, a co za tym idzie – skuteczny przetarg jest gwarantem bardziej efektywnego biznesu – przekonują w najnowszym spocie reklamowym przedstawiciele i przedstawicielki polskiej branży marketingowej. Jak nie przegrać w przetargowe bingo?
Nasza strona wykorzystuje jedynie niezbędne funkcjonalne ciasteczka (cookie). Cenimy Twoją prywatność i nie dołączamy zewnętrznych, śledzących ciasteczek. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.