Pokolenie Z a konsumpcja treści – pierwsze kompleksowe badanie etnograficzne
Dogłębna analiza nawyków konsumpcji treści przez przedstawicieli i przedstawicielki generacji Z jest kluczowa na drodze do pełnego zrozumienia nowego pokolenia konsumentów, wyborczyń i oraz przedsiębiorców. Jak młodzi korzystają z mediów społecznościowych? Co lub kto kształtuje ich opinie? I wreszcie po co spędzają czas w sieci? Na te i inne pytania szukali odpowiedzi naukowcy i naukowczynie z Annenberg Center for Public Relations University of South Carolina (USC), a wnioski zebrali w raporcie Ask Gen Z: A Deep Dive into Gen Z's Scrolls opublikowanym na początku czerwca br.
Autorki i autorzy przekonują, że jest to pierwsza tak kompleksowa i szeroka analiza wspomnianych zagadnień. I rzeczywiście, badanie przeprowadzono na grupie studentów i studentek USC urodzonych w latach 1997-2004 oraz wśród członków i członkiń społeczności zebranej wokół grupy konsultingowej DCDX, złożonej z ponad 100 tys. osób.
Uzyskaj pełny dostęp do magazynu
Zarejestruj się bezpłatnie, by uzyskać dostęp do całości tego artykułu.
Zarejestruj się