Medialna dieta Gen Z. Jak zetki konsumują treści w sieci?

Prime time to przeżytek ery telewizyjnej. Dla pokolenia Z optymalny czas na konsumpcję treści jest zawsze, choć nie wszędzie – wynika z raportu Annenberg Center for Public Relations - pierwszego tak kompleksowego badania, analizującego medialną dietę zetek. Jakie wnioski z niego płyną?

Medialna dieta Gen Z. Jak zetki konsumują treści w sieci?

Pokolenie Z a konsumpcja treści – pierwsze kompleksowe badanie etnograficzne

Dogłębna analiza nawyków konsumpcji treści przez przedstawicieli i przedstawicielki generacji Z jest kluczowa na drodze do pełnego zrozumienia nowego pokolenia konsumentów, wyborczyń i oraz przedsiębiorców. Jak młodzi korzystają z mediów społecznościowych? Co lub kto kształtuje ich opinie? I wreszcie po co spędzają czas w sieci? Na te i inne pytania szukali odpowiedzi naukowcy i naukowczynie z Annenberg Center for Public Relations University of South Carolina (USC), a wnioski zebrali w raporcie Ask Gen Z: A Deep Dive into Gen Z's Scrolls opublikowanym na początku czerwca br.

Autorki i autorzy przekonują, że jest to pierwsza tak kompleksowa i szeroka analiza wspomnianych zagadnień. I rzeczywiście, badanie przeprowadzono na grupie studentów i studentek USC urodzonych w latach 1997-2004 oraz wśród członków i członkiń społeczności zebranej wokół grupy konsultingowej DCDX, złożonej z ponad 100 tys. osób.

Uzyskaj pełny dostęp do magazynu

Zarejestruj się bezpłatnie, by uzyskać dostęp do całości tego artykułu.

Zarejestruj się
Masz już konto?

Świetnie! Twoja rejestracja się powiodła.

Witaj z powrotem!

Twoja rejestracja w Digitized - magazyn dla ludzi w cyfrowym świecie zakończyła się sukcesem.

Sukces! Sprawdź swoje konto e-mail w poszukiwaniu magicznego linku do logowania.

Sukces! Twoje informacje rozliczeniowe zostały zaktualizowane.

Twoje informacje rozliczeniowe nie zostały zaktualizowane.